خرید و فروش اینترنتی خرید و فروش اینترنتی .

خرید و فروش اینترنتی

چگونه مزایده و فروش

خرید و فروش در مزایده (حراج) هیجان انگیز و جالب می باشد. در هنگام خرید و فروش در مزایده های آنلاین، به ویژه در دنیای سریع تجارت الکترونیکی، طیف زیادی از اجناس و محصولات برای عرضه موجود می باشد. اگر شما در این زمینه تجربه ای ندارید  و  برای اولین بار در مزایده آنلاین شرکت می کنید، بهتر به چند نکته که می توانید ، در زمینه خرید و فروش بهتر  به شما کمک نمایید توجه نمایید.

 

۱ . هنگامی که قصد برگزاری مزایده برای اجناس یا محصولات خود دارید، تحقیقات کاملی در مورد کالای خود انجام دهید تا بتوانید مشخات فنی بهتری و اطلاعات کاملی جهت بازاریابی کالای خود 

ارائه نمایید، که سبب جذب و اعتماد مشتریان (خریدارن) بیشتری شوید.

۲. مزایده روش بسیار جالب جهت جذب مشتری و بازاریابی می باشد، که ایجاد انگیزه برای رقابت کالا می نمایید.

۳.در مزایده هنگامی که قیمت را از پایین ترین مبلغ برای آغاز مزایده انتخاب نمایید ، باعث می شود افراد بیشتر جهت خرید کالای شما در مزایده شرکت نمایند. این یکی از بهترین روش های برگزارای مزایده می باشد که طی تحقیقات جهانی نشان داده شده که کم ترین مبالغ برای شروع با بهترین مبلغ به فروش رسیده.

۴.سعی کنید برای بازاریابی بهتر و جذب خریدار عکس واضح و باکیفیت بالایی از کالای خود بگذارید.

۵.درباره قیمت کالای خود تحیق نمایید تا از قیمت واقعی آن  آگاه باشید.

۶. زمان و مدت برگزاری مزایده بسیار مهم می باشد، اگر  زمان مزایده شما تمام شده و برای کالای شما قیمت خوبی پیشنهاد شده ، توجه نمایید اگر پی در پی اقدام به تمدید زمان مزایده نمایید باعث عدم اعتماد و حتی انصراف خریدار می شود. 

۷.مکان و محدودی تحویل کالا را حتماً مشخص نمایید و توضیحات کاملی جهت اطمینان خاطر شرکت کنندکان جهت خرید درج نمایید.

۸.برگذاری مزایده با تک دیل گارانتی که به صورت آنلاین می باشد، مزیت زیادی برای طرفین معامعله دارد. بعد از فروش کالا خریدار به صورت آنلاین وجه را پرداخت می نماید، که تا تحویل توسط خریدار نزد تک دیل به صورت امانت باقی می باشد و بلافاصله بعد از تایید خریدار به حساب فروشند واریز  می شود و در صورت هرگونه مشکلی از جانب طرفین برای پشتیبانی و حل مشکل چت تک دیل به صورت ۳ نفره (خریدار ، فروشنده و تک دیل) فعال می باشد تا به سرعت رسیدگی شود.

منبع : چگونه مزایده و فروش بهتری داشته باشید


برچسب: فروش،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ دی ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۱۳:۰۴ توسط:رها موضوع: نظرات (0)